متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خدای بزرگ
ای خاص تریڹ مخاطب قلبم❤️
بہ قدر نفسهایم
دوستت دارم❤️
خدایا
هرچندگاهی فراموش میکنم،بهترین همدم وهمراهم هستی...
اماقسم به مهربانیت،دوستت دارم...❤️ 


                        
خدایا...
بیاموز به من.....
که لحظه ها در گذرند....
بیاموز به من که هیچ حالتی پایدار نیست.....
که میگذرد....اگر در سختی ام...
اگر دلتنگم....
و در تمام این لحظه ها تو در کنار منی....
به من آگاهی بده تا پذیرا باشم هر لحظه ایی را که میگذرد....
و نشانم بده راه را....
تا سهم خود را به انجام برسانم....
از نیروی بی پایانت بی نصیبم مگذار ....
تا بپیمایم راههای دشوار زندگی را که با حضور تو ممکن میشود.....
نگرانیهایم را بدست تو میسپارم.....
و قدم میگذارم در راهی که تو میخوانی ام.....
و هرچه در این مسیر برایم مهیا کرده ای را با آغوش باز میپذیرم....
هر لحظه با یاد تو خواهد گذشت...
چه سخت و چه آسان...
چه تلخ و چه شیرین...
که با حضور تو همه لحظه هایم به عشق مبدل میشوند...





نظرات شما عزیزان:

نرگس
ساعت21:36---9 مرداد 1395
سللللللاااااااممممممم داغ داغ تنوری خدمت دوست عزیز پارسال پیارسالا و اشنای الان که نه دوست جون فعلی!
خوبی مهناز جانم؟چه عجب بالاخره رخ نمایاندی از پس پرده غیبت صغری خانم!
پیش خودم می گفتم حتمنی عروس شدی رفت
الان دو هفتست هر شب شهاب خان انگاری سوال امتحان باشه ازم می پرسه پیام دادی یا نه؟ منم سرافکنده و شرمسار و نادم می گم نه!بس که هم کارررررر دارم و هم کامپیوتر پایین تو اتاق عماده و زورم می ادش برم بشینم پاش.
م بایل و تبلتم که جیزه!دست بزنم خدیجه خانم عین قرقی شکارم می کنه که براش شعر و صلوات و مداحی و ....بذارم!
خلاصه که از راه دور ارادت داریم زیااااد!
شما از خودت بگو؟ چه کردی این یه ساله؟چه می کنی الان؟هنوزم مدرسه می ری؟
راستی تا یادم نرفته شهاب ازتون ی خواهشی داره . می شه بی زحمت چند تا پیام خوب و درست و درمون درباره آقا برای شهاب بذاری؟
پیام کوتاه باشه ترجیحا و اینکه مثلا خاطره ای چیزی باشه که دیگران از آقا تعریف کردن. دیگران خارجکی باشند بهتره
اخه چند وقته که گویا هی شبهه درباره ولی فقیه و آقا ایجاد کردن، می خواد که از طرف خواننده ها حمایت بشه
دیگه چی ؟ هیچی دیگه،سلامتی رهبر!
عزیزم خیلی التماس دعا.به خانم تاجبخشیان هم سلام ویژه برسون
پاسخ: سلاااام نرگس خانم عزیز. وااای اگه بدونید الان که پیامتونو دیدم چقدر خوشحااااالم. مرسیییییی. عیب نداره عزیزم. میدونم سرتون شلوغه، ان شاءالله همیشه شاد باشید...
نه مدرسه که همون یه سال بود، دیگه نمیرم، این یه سال هم کار خاصی نداشتم، یه مدت سیستم مشکل داشت، یه مدت اینترنت مشکل داشت، یه کمی هم مشغول درسم بودم، همینجوری یه کمی یه کمی شد یه سال!!! اما همیشه به یادتون بودم و جویای اخوالتون از خانم تاج بخشیان، خیلی هم دلم برای وبم و شما تنگ شده بود.
خیالتون هم راحت. هیچ خبر خیری نیست!
چه کار سختی! میگردم دراولین فرصت که پیدا کنم چشم. البته این کار تخصص خانم تاج بخشیان هست! ازایشون هم میپرسم اگه تونستن کمکم کنن.
محتاج دعا. چشم. سلامت باشید. بازم بهم سربزنید


مهربانی ها
ساعت18:57---9 مرداد 1395
امام جعفر صادق (ع)

سه چیز محبت می آورد :

تواضع ،

بخشش،

قرض دادن


شهادت امام جعفر صادق علیه السلام تسلیت باد


پاسخ: ممنون خانم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 مرداد 1395برچسب:خدا,عشق,آرامش,دوستت دارم, ] [ 14:3 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب